BREZİLYADAKİ SAKLI CENNET ''CHAPADA DİAMANTİNA''

Herkese Selam. Nasılsınız.Umarım iyisinizdir.Bu yazımda çok güzel bir yeri anlatmaya çalışacağım. Chapada Diamantina.

Brezilya’nın Bahia eyaletindeki bir yer Chapada. Kocaman bir yer. Yemyeşil bir orman, dağlar tepeler, şelaleler, mağaralar, sular, göller… eşsiz bir doğa manzarası ile karşı karşıya kalacağınız bir yer.

Salvador’da ki projelerimizde ki bir boşluğu değerlendirip Şevval, Ülcan, Alex ve ben, 3 günlük seyahate çıkmaya karar verdik. Çantamızı hazırladık ve yola çıktık.Çok güzel bir otobüs yollucuğunun ardından (her yeri değil tabi ki J) Chapada ya vardık.

Küçük bir hostele yerleştik. Tabi ki pazarlık yaparak uygun fiyata kaldık. Ardından o doğal güzelliklerin içinde bambaşka bir dünyada, rüyalarda gezdik. Akşam yıldızların o kadar net ve güzel gözükmesi, sabah uyandığmızda BREZİLYA KÖY KAHVALTISI,  Hippilerle sohbet, vegan yemekleri ve efsanevi vegan pizza, Alexin hayvan fotosu çekmeye çalışması, Şevvali güneş çarpması, Ülcanın anaç ruhu, benim kendimi rüyada sanmam ne günlerdi be…. Umarım bir gün tekrardan oraya gider ve göremediğim yerleri de görürüm.

Chapada da 3 gün kaldığımız için bütün güzellikleri göremedik. En az 6 ay ayırmak lazım. Görülecek çok yeri var. Çektiğim bazı fotoğrafları sizlerle de paylaşıyorum.Fotoğraflar aşağıdadır.