''BRAZIL'' MY FIRST ABROAD EXPERIENCE - İLK YURTDIŞI DENEYİMİM


  Hayatında hiç yurtdışına çıkmamış birini düşünün, bu kişi yarım yamalak İngilizce biliyor ve Malatya’dan kalkıp, dünyanın öbür ucuna Brezilyaya gidiyor.Hayatımın en büyük deneyimini yaşadım. Hayatım boyunca unutamayacağım anılar ve halen görüştüğüm can ciğer arkadaşlar, dostlar kazandım.

 ‘Gitme,Gidemezsin,Tehlikeli,Ne işin var’ diyenlere kulak asmadan bir deli cesaretiyle AIESEC programına katılıp Brezilya Salvadora gittim. "Brezilya da antrenörlük, öğretmenlik yapacaksın" deseler inanmazdım. Bırakın antrenörlük yapmayı Brezilya ya gitmek, Olimpiyat şehrini o havayı solumak aklımın ucundan bile geçmezdi.  Kuzenim Turan ve ablamın verdiği moral ve güven ile bu deneyimi yaşadım. Çok şey öğrendim. #hayattabidefa konfor alanımdan çıkıp, dilini, kültürünü bilmediğim topraklara gittim. Hayatımın artık bir parçası olan ŞİŞİ kardeşim Şevval, Ülcan, Nartan, Alex, Larissa, Vanessa, Luciene ve daha adını sayamadığım dünya iyisi, temiz kalpli insanlarla tanıştım. İyi ki diye hatırlayacağım güzel anı ve dostluklarla ülkeme döndüm. Hayata bakış açımı değiştiren bir deneyim oldu.
Ne olursa olsun bir şeyleri denemekten korkmayın. İnsanlığa ve kendi hayatınıza iyi şeyler katın. Mutlu olun.





 
  

 

Yorumlar